Lite shopping och en allmänt bra dag.

Hejsan! Idag har jag känt mig så lycklig utan av någon speciell anledning, har bara haft den där jättestora livsglädjen hela dagen och jag hoppas att det håller i sig men det tror jag nog! Hade den första lektionen kl 10 (psykiatri) och sen ett hål i flera timmar som spenderas på stan med Helena och Cassandra och Isabell följde också med en stund. Jag köpte min favoritmascara, den bästa jag någonsin haft..och jag har haft en hel del olika mascaror. Ja, sen tänkte jag att jag inte skulle köpa nåt mer men jag hittade såklart en underbar tröja och köpte den (Vila 149 kr), kunde inte motstå leopardmönstret! När vi gick in på the body shop upptäckte jag att dom har otroligt billiga och väldoftande parfymer och bodyspray för otroligt bra priser.. jag som trodde att allting där var svindyrt, nu har jag lärt mig att man inte ska döma en affär förrän man varit in där. ;) Efter stadsvandringen gick vi tillbaka till skolan och åt en "gormelunch" för att sedan fara och se på stand-upkomikern Magnus Betnér, trodde inte att jag skulle tycka att han var rolig eftersom jag inte brukar gilla stand-upkomikers men jag skrattade ganska oavbrutet i en timme otroligt nog. Ikväll ska vi äta och umgås hos Jackes fader och Mia, blir trevligt. :)
 
Idag har jag min sidecut synlig om än den har vuxit och blivit för lång, frågan är dock om jag ska raka den igen eller spara ut allt hår.
 
 
Nyinköpet, matchar mobilskalet också ;)
Det här är då favoritmascaran. Loreal False Lash Telescopic mascara :)

Väskan som jag fått låna av mamma, love it :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad fin tröja! Tycker du ska spara ner håret! Går att göra nån frän asymmetrisk frilla sen! Kul du gillar väskan! Kram mamma

Svar: eller hur :) jo de blir att spara ut håret. :)
Lisette Gustavsson

2013-04-19 @ 20:41:15
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0