Skitväder

Regnet öser ner, samma var det igår. Vädret gör mig gode deppig, när det är sol ute känner jag för att göra massor och jag är glad men så fort det blir såhär så vill jag bara vara inne. Finns ju dock en fördel med det hela och det är att jag inte får alltför dåligt samvete av att ligga hemma i tvsoffan och äta godis. Förutom att cykla till skolan i detta väder for jag också och handlade men då var jag förståndig och tog bilen till Ica och där köpte jag såklart lite godis som uppmuntran. Hade planer på att hälsa på farfar, mormor och morfar idag men det får helt enkelt bli en annan dag. Så less på att bo i en dynghåla där det mestadels är kallt när man kan ligga på en strand och sola några ex antal mil härifrån. På tal om det är min kära mor snart i Turkiet, hoppas iaf att dom får bra väder om än det garanterat är bättre än här! :)
 
såhär ser mina naglar ut nu, dock enkla och ser finare ut i verkligheten.
 
Kl 8 är det tonårsbossen, blir kul att se ;) såhär står det om kvällens avsnitt:
Säsong 1. Avsnitt 3 av 10. Elins stora intresse är teknikprylar och drömmen är att få köpa en systemkamera värd 19 000 kronor. Men föräldrarna Maria och George har sagt nej. Frågan är om Elin kan motstå frestelsen att köpa sin drömkamera när hon tar över familjens ekonomi en månad. Det är 42 000 kronor i kontanter och hon är van vid att få som hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0