Speedad

Känner att jag vill göra så mycket nu, jag vill åka till Thailand, till Greklad, till Irland, till Bulgarien, Mallorca osv! Jag vill flytta till Stockholm ett tag, jag vill eventuellt studera till någonting där och prova på storstadslivet. Jag vill köpa detta startkit så att jag kan börja pyssla med gelenaglar: http://www.b4beauty-sweden.se/product/naglar-kit-gele-2353/. Ja, det är mycket! :D men det blir väl åtminstone att göra nånting av det lite senare när jag har sparat ihop mer pengar. :) Men nog har jag det bra som det är också, Jacke fixade ihop en jättegod middag till oss idag som bestod av bland annat kassler och ananas och till det ris, gooooott. Nu ska jag dricka kaffet som jag gjorde för mer än en timme sen, glömde bort att dricka det och sen blev det att jag följde ut när Jacke skulle övningsköra, fixade även mina naglar.. vart något enkelt men ändå snyggt, självklart glittrigt! :)
 

Kommentarer
Postat av: Kenny

Det är faktiskt rätt så tråkigt i 'storstan', blir tokig om jag är där längre än en timme... Tur att Rebecka inte plågar mig alltför ofta att följa med på stan, varannan månad kanske. :D

Svar: Men för mig som gillar att gå på stan äre säkert kul :D dessutom känns det som att man nästan borde prova på nåt annat än pite :)
Lisette Gustavsson

2013-04-16 @ 02:34:46
Postat av: Mamma

Snygga naglar!
Det var trevligt att ha er här ikväll, var verkligen kul att se på filmen från det ni var små!
Storstadsliv! Ja, det drömmer nog många unga tjejer om att prova på, varför inte? Piteå lär nog finnas kvar om man vill flytta hem igen! :)
Det är ju så kul att resa, kul att du också tycker det, kanske vi drar iväg på äventyr du o jag nån gång framöver! :)

Svar: Tackar :) ja och tanken är ju att flytta hem igen sen ;) det är de absolut och jag tycker vi kan göra en trip nånstans du å jag :)
Lisette Gustavsson

2013-04-17 @ 21:14:35
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0