Vad har hänt..

Ja, en hel del har väl hänt sen jag sist bloggade...på en annan blogg. Har nämligen gjort ca 5 bloggar men alltid tagit bort dom, men det ska bannemig inte hända en gång till för jag ångrar mig varje gång! tycker om att skriva så bloggen får vara kvar den här gången. Får väl se hur länge jag orkar hålla på, förhoppningsvis länge för det är alltid kul att läsa igenom alla inlägg sen! Hur som helst... en snabb sammanfattning om en liten del som har inträffat.
För nästan exakt en månad sedan fick vi vår första lägenhet, älskar den.
 

Jag vart less mitt hår som bara hängde, håret som jag sparat ut i en evighet... och spontanklippte mig hos frissan som gjorde en sidecut. Vart väldigt nöjd! men....
jag ville snabbt ha långt hår igen, därav hårförlängningen som jag köpte. Bestämde mig även för att satsa helhjärtat på nagelkarriären, beställde hem mängder av glitterpulver, gick in till stan och köpte nagellim osv. Resultatet blev inte som jag önskade, men jag jobbar på att bli bättre!!!! Köpte därmed även kosttillskott och ricinolja som ska få håret och naglarna att växa fortare. Håroljan verkar tyvärr inte fungera, vi får väl se med tabletterna som isåfall skulle vara ett mirakel eftersom de kostade mig hela 30 kr.
 
Har även hunnit vara till IKEA i haparanda några svängar (var där senast idag), och även fått för mig att inreda lägenheten och ändra någon pinal några gånger i veckan, nu har jag lugnat ner mig lite.. men jäkligt roligt är det att inreda i sitt EGET hem. :D
 
Det får räcka för idag! Natti. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0