Tjoho!

Kom nyss på att jag har en kamera!!! var ju bara tvungen att ta ett kort, är så nöjd med den! :) Var ute på en promenad imorse, var varmare än jag trodde ute så jag höll på att dö i joggingbrallorna och vindjackan, sen när jag kom hem vart det molnigt och kallare. :) Snart ska jag hämta en tröja som mamma har köpt, lilla maja ska till veterinären idag, hoppas att det inte är något allvarligt med hennes ben då hon haltar. Där nästa uppdrag är att hämta upp Jacke som säkert står och flippar burgare på max sen beger vi oss mot Luleå en sväng, till tråkiga biltema.. men jag ska in på h&m för där har jag ett presentkort så då kan jag säkert unna mig något med gott samvete. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0