Cruising

Igår var det cruising, drifttävling och bilutställning här i Piteå så det blev att vi for på allt det där, drack en hel del vin och hade det gode trevligt! :) Tog några bilder men eftersom jag typ alltid glömmer att fota så vart det som sagt inte många..jag har ett minne som en guldfisk. Gjorde köttfärsbiffar för första gången för en liten stund sen och till det blev det potatis och brunsås. Smakade helt okej, men nästa gång kommer biffarna att bli godare! :) Det här kommer bli en lugn kväll bestående av godis, chips och Partaj och Café bärs-tittande, undrar om jag får titta på det själv den här gången eller om min älskade pojkvän lyckas slita sig ifrån garaget en liten stund, hoppas på det förstnämnda (a). Tänk så mycket roligare det är att se ett bra program/en film tillsammans med någon, känns så deppigt att sitta själv och "mysa" med massa gosaker. Tråkigt. :( Tappade min näspiercing igår så nu har jag ett örhänge i näsan.. ser jätteskumt ut haha men är så nojig att hålet ska växa igen, imorgon måste jag pallra mig in till Glitter och köpa mig en ny. :D känner mig väldigt naken utan en piercing där, gjorde den när jag var typ....12?
 
Här kommer lite (oredigerade) bilder från igår, orkade inte fixa till dom i Picasa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0