Finbesök

Har nyss haft besök av hela familjen, båda mina bröder och mamma och pappa följde med. Elina, Zimba och Jacke var såklart också här. :D kul att träffa Örebrobrorsan, vi träffas ju it så ofta! blev en massa gofika och jag fick en fin blombukett av pappa, så gulligt. <3 glömde såklart att ta kort på alla mina gäster ;) nu är tvätten på g och jag håller på att fixa naglarna, har just slutat plugga inför provet imorgon, det får helt enkelt gå som det går...hemskt att det är muntligt dock! har fullt upp hela veckan!


mina fina blommor!


fransk manikyr, inte helt klart dock. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Var en. Jättetrevlig fikastund med så mycket trevligt folk!
Fina naglarna blev förresten! :-)
Kram

Svar: verkligen :) tackar, kram! :)
Lisette Gustavsson

2013-05-17 @ 23:23:16
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0