Dagen

Idag har jag hunnit med rätt så mycket, har köpt mig dom där skorna som jag ville ha, det blev dom rosa. :) Jag och Jacke har varit och handlat så att han kan göra chili con carne till middag. ;) Har bakat lite chokladbollar och tänkte ta med mig några till pappa som vi ska hälsa på sen ikväll, han brukar ju uppskatta gofika! :) snart ska jag ta tag i det tråkiga.. diskningen. Lite bilder:
 
skorna <3

  
 
Vart ganska nöjd med dessa, planen är väl att köpa ett startkit sen så att jag kan börja göra gelenaglar. :)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga dojjor! :-) åh vad gott det såg ut med gofika! Kram

2013-04-13 @ 13:44:56
Postat av: mamma

Du kan väl fixa mina naglar också vid tillfälle fram mot semestern!

Svar: Ja och sköna är dom när det är resår :) de kan jag, ska bara bli lite duktigare först och de blir snyggast med lösnaglar/gelenaglar så får kanske fixa det :)
Lisette Gustavsson

2013-04-13 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0