Första skoldagen

Då var det lovet slut, skolan har börjat om igen men nu är det inte länge kvar tills jag aldrig mer behöver sitta och plugga i flera timmar med 100 olika ämnen. Jag ska härda ut för det kommer vara värt allt besvär sen. :)
Sitter och äter godis (ja, jag vet vad jag sa i förrgår) men gott är det! Ser även på när Jacke fixar ihop nå käk till oss, korvstroganoff och ris blir det idag! Senare ska jag hämta min cykel som är hos Jackes pappa, blir en sväng in på Willys också eftersom jag såg att de hade flintastek för 39.90 kr/kg!
Ikväll ska vi ta oss en lång promenad och sen mysa i soffan med en film.
Blev åter igen ett kort inlägg men aja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig med pluggandet, stolt mamma! :-) Klart man måste få unna sig lite gott ibland! Ses på middag snart, blir gott! Kram

2013-04-09 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0