En överraskning och dagens trevligheter

Älsklingen kom just hem och överraskade mig med en fin blombukett och ett gulligt kort, naw! :)
 
 
Nu har vi verkligen inte mycket att göra i skolan längre, det mesta är klart! idag hade vi 4 timmars hål så jag och helena passade på att gå på stan och utföra några ärenden. Bland annat äta lunch. Jag hittade mig en fin blomma att ha i håret på balen, nu måste jag bara komma på vilken frisyr jag ska ha. ;) hittade även en morsdagspresent, tror mamsen kommer bli gla på söndag! ;) några goa rökelser från indiska vart det också att inhandla men någon slips som matchar min klänning fann vi inte, det verkar vara omöjligt.
For sedan till Rusta och hittade dessa ljuslyktor för 10 kr /st.
 
 
 
Nu har jag bestämt mig för att köpa den här tvbänken från jysk, vår byrå har barkat ihop.
1600 kr.
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Men ååå så gulligt ;).. Riktigt bra pris på den tv bänken, är ju SÅ snygg.. Vill ha!

2013-05-21 @ 17:14:37
Postat av: mamma

Men så gulligt av älsklingen din! Vackra blommor förgyller livet! :)
Bra du hittade en blomma till håret till balen, blir nog fint vilken frisyr du än gör! :)
Bänken var riktigt fin :)
Kram

2013-05-21 @ 18:13:26
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Ps. Längtar till på söndag hehe :))
Jag jobbar natten och sover till 13 på söndag!
Kom på fika kl 15 :)

2013-05-21 @ 19:42:07
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0