Less

Känner mig så otroligt less på allting idag, jag är less på att ha flera timmars huvudvärk nästan varje dag och inte ens alvedon hjälper. Börjar undra vafan som är fel och jag har inte råd att kosta på ett läkarbesök igen. Jag känner att allting kommer att kosta hur mycket som helst, studentveckan och balen, inträdet där kostar 600 kr nu. Jag är less på att lägga ut alla pengar på typ mat, jag visste att det skulle bli så men iaf och jag vet även att jag inte ska klaga, för jag valde själv att flytta hemifrån. ;) Men mest av allt är jag less skolan- spyless. 3 veckor tills skolavslutningen och 4 prov kvar. Får hoppas att jag vaknar med ett positivt humör imorgon, det lär behövas annars bryter jag ihop. :)
 
Övade på en "enkel" balfrisyr nyss, det gick åt helvete och hårklämman gick sönder. :o JAJA :)
Och bilden har ingenting med balfrisyren att göra, var inte oroliga. ;) tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det går att leva väldigt billigt, vi tar en kurs på Willys nån dag ska jag visa er tänket! :-)
Men huvudvärken måste du göra nåt åt!
Kram

2013-05-17 @ 23:27:06
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0