FREDAG!

Sååå skönt med helg, skrev som en tok på svenska nationella idag men jag gick kl 12. Åt då på skolan och sen gick jag och jacke in till stan för han skulle köpa en ny keps. Efter sisådär 100 provningar hittade han en riktigt snygg en. :) Nu ska jag snart hämta upp honom på skolan och sen ska vi åka och handla så vi kan göra nån god middag. :) Ikväll blire att besöka en inflyttningsfest, nyktert! jag väljer att köra dit så då är det nog klokast att hålla sig till saften. :D Helena sover här och imorgon beger vi oss in mot stan och shoppar loss, mestadels grejer till studenten och balen. Blir att äta ute och fika på stan också. Girlsnight!! :)
 
 
lockade löshåret, var förjävla svårt att få det snyggt.. kanske för att min locktång inte är den bästa eller så beror det på mina dåliga skills, vem vet :D

Kommentarer
Postat av: angelica

Förbannat vad du var i håret!:)

2013-04-26 @ 14:44:41
Postat av: Anonym

*fin i håret

Svar: haha tack så mycket ;D
Lisette Gustavsson

2013-04-26 @ 14:45:03
Postat av: Maya

Otroligt snyggt blev det, vackerflicka! Vad spännande med bal :)

Kram!

Svar: tackar tackar! :) ja det blir kul :) kram
Lisette Gustavsson

2013-04-26 @ 15:13:03
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0