Nyfärgat hår och nagelpyssel

Tjena! herregud vad svårt det är att skriva i såhär långa naglar som jag har nu, extra svårt från mobilen, tur att t9 finns ;). Var med Helena på stan och gjorde slingor, köpte underkläder och budgetgelenaglar (170 kr) de verkar dock sitta rätt bra. Efter det gjorde jag en god middag som bestod av fläskytterfilé med Philadelphiaost i som fyllning, bacon runt också råstekt potatis, champinjoner och en god sås. Nu är Dennis och Elina här, blir en väldigt lugn kväll. :)


dock finare i verkligheten



slingorna, hon la även i en ljus champagnefärgad toning, vart exakt samma färg som löshåret :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Fint! :-)
Har jag inte träffat dig sen du var hos frissan? Jo, det måste jag väl?
Kram

2013-05-17 @ 23:30:14
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0