Nya glasögon och middagsbjudning

Fick hämta ut mina nya glasögon på Specsavers idag, så nöjd. :)
Idag bjöd jag mamma på sjömansfärs till middag, det tog längre tid än förväntat i ugnen men maten vart otroligt god. Fick en fin tulpanbukett, mörk choklad och vindruvor av min kära moder, åh vad jag älskar henne.. hon e så himla bäst! :) ibland är det faktiskt lite tråkigt att vi inte bor under samma tak längre.
Om en stund kanske jag traskar ut på en uppfriskande promenad, det blir antingen det eller en myskväll i soffan! :) Beställde nyss hem ett nytt mobilskal från Fyndiq.se, nu ska jag skämma bort trogna bettan. ;)
 

Också lite bilder:
 

Glasögonen.
 
.

Leopard <3 det finns plats för kreditkort osv inuti :)
 

Kommentarer
Postat av: Kenny

Nice! Fina bågar... men du... måste säga att du valt väldigt fula färger på bloggen! Orange och... hör o häpna... Orange och Orange! :D

PS: Skriv någonting spännande!

mvh
Bästa bror

Svar: Hahaha, vet du hur svårt det är att få bloggen snygg utan att betala för det? :) och jag skriver nåt spännande när det händer nåt spännande! ;)
Lisette

2013-04-09 @ 22:51:50
Postat av: mamma

Tack så väldigt mycket för den goda middagen, var så kul att umgås en stund! Du är ju bara den underbaraste dotter man kan tänka sig! Snygga var brillorna också! Kram

2013-04-09 @ 22:52:34
Postat av: mamma

Ps! Tycker en blogg är som bäst när man skriver om vardagens liv! Gillar din blogg!

2013-04-09 @ 22:54:43
Postat av: mamma

Tack så väldigt mycket för den goda middagen, var så kul att umgås en stund! Du är ju bara den underbaraste dotter man kan tänka sig! Snygga var brillorna också! Kram

Svar: Hihi det var så lite så, tack själv för alla gosaker och sällskapet! och hjälpen ;) ja, trivs väldigt bra i dom här glasögonen. :)
Lisette

2013-04-09 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0