Balbiljetter

Nu har vi köpt balbiljetter, skönt att det är gjort! nu fattas det bara en fin bil, hoppas verkligen att vi får tag på en annars blir det att åka golfen ;).. vore en fin entré! Hämtade ut mitt paket från lyko idag, beställde lite smink (bara tre produkter!) ett läppstift, men färgen var inte den jag hade tänkt mig så liite missnöjd där.. en ögonskyggsprimer, så nu sitter förhoppningsvis ögonskuggan kvar under hela balen och studenten! och min favoriteyeliner för min var slut och det var faktiskt på tiden att köpa en ny, den har räckt sen sjuan tror jag. ;)
 
Hulda fick springa lös i lägenheten nyss, det visade sig att jag hade fler hål i väggar osv än jag trodde, haha fick dra ut henne med våld när hon bland annat försökte komma in i ett hål i väggen..halva hamstern stack ju ut! sen försökte hon äta en sten....... nu ligger jag inte på plus kan jag lova. :D trots detta trauma mår hon helt kanon. ;) blir nog att ha henne i badrummet i fortsättningen. :)
 
 
fick pitetidningen idag, ett misstag eller gratis prova-på? det är frågan.
 
när naglarna blev klara, vart litte kladdigt och så men helt okej! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt med lite nytt och bal och allt.. Golfen duger väl bra att gliiiida in på balen med hahaha.. Det var nog en prov tidning, fick åxå en ;).. Du ser, Hulda vill så gärna hälsa på Selma så hon gnager sej genom väggen hahaha..

Svar: jajemen :) ja så måste det ju ha varit då ;) hon ville komma längre ifrån selma, hålet var mot dom andra grannarna ;)
Lisette Gustavsson

2013-05-15 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0