Min nya lampa!

Kom just hem från jobbet tillsammans med min nya gröna lampa som nu står på hyllan ovanför tv:n. Kul med en liten färgklick istället för den vita som stod där tidigare. ;) I förrgår hämtade jag den vita lackhyllan som jag hade hos pappa, så den i ek åkte ut och snart åker ekbordet i vardagsrummet ut också för allt ska matcha min nya högblanka tvbänk! ;)
 
Efter en hård och varm arbetsdag ska jag nu dricka min iskalla cola och äta lite mjölk med flingor.
Kändes dock underbart att komma hem till en nystädad lägenhet, finns inget bättre!!
Puss å hej en 7-4tur väntas imorgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad snyggt det blev! :-D
Kul att du får jobba i morgon också!
Jag och Maja ommer och hälsar på där kring 11!
Kram

2013-05-27 @ 00:13:33
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0