Nyklippt

Kom precis hem från Piteåsalongen, nu är mitt hår toppat och fräscht och det kostade mig hela 220 kr ;) Eftersom det är så jäkla varmt och skönt ute ska det snart premiärgrillas vid grillplatsen här utanför vår lägenhet. Det blir flintastek med någonting gott till, kanske strips. :)
 
Blev väldigt törstig och fick lokaabstinens när jag var påväg hem från stan så då gick jag in på Statoil och köpte en loka med lemon pie-smak, den visade sig vara helt underbart god!!! lätt den godaste som jag har smakat. :) Nä, nu ska jag städa undan och diska lite sen he mig ut i grannvädret!
 
Såhär vart håret, ostajlat

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin! Skönt att ha fått håret toppat! :-)
Den lokan låt god, måste prövas snart!
Var verkligen härligt ute, man längtar att grilla!
Kent kommer och hämtar mig när han slutat så åker vi dit! Gå en trevlig afton!
Kram

Svar: Detsamma, hälsa din gubbe. :) du måste prova den, till och med jacke tyckte den var god och han gillar inte ens loka!
Lisette Gustavsson

2013-05-08 @ 12:58:59
URL: http://blackpearl.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie Grahn

Strawberry icecream är snäppet godare tycker jag. Du måste prova den :)

Svar: Ska göra det nästa gång, såg den inte där jag var! :)
Lisette Gustavsson

2013-05-08 @ 16:30:11
Postat av: Helen

Jaha, var det ni som grilla ;) Kände dofterna till balkongen mmm..

Svar: haha japp :)
Lisette Gustavsson

2013-05-08 @ 20:48:38
Postat av: mamma

Har du slutat blogga? Saknar att läsa din fina blogg och de fina bilderna!
Kram

2013-08-14 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0